Erasmus International Dinner and Christmas Choir

University of Rome "Tor Vergata"

martedì 12 dicembre 2017 h. 19:00-23:30

Building A - Ground Floor
School of Economics

Descrizione

The Erasmus Office of the School of Economics of Tor Vergata University is organizing the yearly "International Dinner".
The entire studying room at the ground floor, building A, of the School of Economics, Via Columbia, 2, will be dedicated to the event, and we will set up together tables for each nationality.
Each one of you will have to cook a tasty speciality from your country and decorate the table with flags, pictures and typical dishes.
Don't forget glasses, beverages and drinks!
Don't be shy, bring all your friends! The more the merrier!
The party will start at 7:00 PM with the Christmas Carol in the Lobby of the Faculty and will be over at around 11:00 PM!

We expect many of you, entertainment and good food assured!

International Dinner

Christmas Choir

For your confirmation please visit the following website:
To join the choir, send an email to petrini@economia.uniroma2.it