La Facoltà di Economia dell'Università degli Studi di Roma "Tor Vergata" è un centro di formazione e di ricerca di eccellenza, riconosciuto a livello nazionale ed internazionale, ed è costituito da due dipartimenti: Economia e Finanza e Management e Diritto.

Prof. Maria Cristina Cataudella

VISITING PROFESSOR_ Jérôme Renault (TSE)

Topics in Game Theory_PhD in Economics and Finance.
12-hour course, February from 3 to 7, room A.
Attendance extended to all interested students and researchers

Economia PhD EF PhD Management

Lunedì 03 Febbraio 2020
Martedì 04 Febbraio 2020
Mercoledì 05 Febbraio 2020
Giovedì 06 Febbraio 2020
Venerdì 07 Febbraio 2020

Room A (1st floor, Bldg B)

Descrizione

Professor Jérôme Renault is one of the best renowned mathematician of Game Theory of his generation. Welcome him at Tor Vergata University in Rome as a lecturer is really an honour for us. We hope many students and researchers will take advantage of this big chance, so we invite you to attend this course, if interested, and spread the information to potentially interested students and researchers.

Schedule:

- Mon. February 3, at 2.00 – 5.00 pm;
- Tue. February 4, 2.00 – 4.00 pm;
- Wed. February 5, 2.00-4.00pm;
- Thu. February 6, 10.00 am – 1.00 pm;
- Fri. February 7, 9.00 -11.00 am.

Syllabus Topics in Game Theory  (Rome February 2020, Jérôme Renault)

Informazioni aggiuntive sull'evento

This course is offered in the framework of the PhD in Economics and Finance (DEF Department), as a "DEF Excellence Grant Lecture".