La Facoltà di Economia dell'Università degli Studi di Roma "Tor Vergata" è un centro di formazione e di ricerca di eccellenza, riconosciuto a livello nazionale ed internazionale, ed è costituito da due dipartimenti: Economia e Finanza e Management e Diritto.

Prof. Maria Cristina Cataudella

MSc Finance and Banking - Online Open Day with Industrial Partners

BAE Economia MSc-Finance
When

Thursday 18 June 2020

Where

On Microsoft Teams.

The link to participate will be sent to those registered for the event once the registrations are closed.

Description

The MSc Finance and Banking Online Open Day will be held on June 18 at 6pm on Microsoft Teams.

Professor Rocco Ciciretti, Coordinator of the Program, will present:
• The new program structure
• Scholarships and Double Degree opportunities
• The extra activities offered during the academic year
• The admission procedure

We will have the pleasure of hosting some of our industrial partners who will talk about jointly organized activities that bridge the gap between students and the job market and, in particular, their recruitment initiatives with us.

A Q&A session will be held following the presentations.

Interested students must register by 16 June.

The link to participate will be sent once the registrations are closed (i.e. the day before the event).