La Facoltà di Economia dell'Università degli Studi di Roma "Tor Vergata" è un centro di formazione e di ricerca di eccellenza, riconosciuto a livello nazionale ed internazionale, ed è costituito da due dipartimenti: Economia e Finanza e Management e Diritto.

Prof. Maria Cristina Cataudella

Non EU students: Embassy and Stay Permit

Registration opens from 26/05/2020 to 12/07/2020.
Limited spots available (Max: 18)

First step to do before and upon your arrival.

When

Tuesday 14 July 2020 h. 16:00-17:30

Where

Microsoft Teams

Description

We will talk about the pre-enrolment procedure (VISA and DOV) and the first step to do after your arrival in Italy (Fiscal Code, Health Insurance, Stay Permit etc.)

Notes

The link for the online meeting will be sent via e-mail after the registration closure.