La Facoltà di Economia dell'Università degli Studi di Roma "Tor Vergata" è un centro di formazione e di ricerca di eccellenza, riconosciuto a livello nazionale ed internazionale, ed è costituito da due dipartimenti: Economia e Finanza e Management e Diritto.

Prof. Maria Cristina Cataudella

Further instructions for graduating students

Dear students,

In accordance with Decree n. 629/2020 an extra graduation session will be granted in the period between 10 and 15 June 2020. Furthermore, until revocation of the aforementioned decree, all graduation sessions will be conducted remotely.

Please find the link to the Decree:  https://web.uniroma2.it/module/name/Content/newlang/italiano/navpath/HOM/action/showpage/content_id/82524

Students may graduate as previously scheduled on 8, 9 and 10 April 2020 via the online graduation procedures. Instructions may be consulted here:  https://web.uniroma2.it/module/name/Content/newlang/italiano/navpath/HOM/action/showpage/content_id/82322

Students who are unable to participate in the online graduation session on 8, 9 and 10 April 2020 (including those who cannot complete their thesis due to closed libraries and a lack of material accessible online, or due to an inability to collect data from institutions that are currently closed) and intend to use the extraordinary graduation session in June:

• must first discuss the matter with their thesis supervisor and then communicate their decision by email to: segreteria-studenti@economia.uniroma2.it  and their course program office no later than 29 March 2020.

• will be automatically enrolled in the extra graduation session in June on the date that is established by the Faculty.