La Facoltà di Economia dell'Università degli Studi di Roma "Tor Vergata" è un centro di formazione e di ricerca di eccellenza, riconosciuto a livello nazionale ed internazionale, ed è costituito da due dipartimenti: Economia e Finanza e Management e Diritto.

Prof. Maria Cristina Cataudella

Procedure for Temporary Teams Account Request

The procedure for requesting a temporary Teams account is reserved to:

• New International students (ongoing enrollment on Delphi platform for the 2020/2021 academic year, and already registered on the Universitaly portal)
• New Bachelor Degree students (pending the final secondary school exams and diploma certificate for 2020) for Italian students
• New Master Degree students (pending the final Bachelor dissertation and degree certificate for the 2019/2020 academic year) for Italian students

Please follow these steps:

1. Fill in the FORM and verify that you have correctly entered your personal email address. If the request is successful, at the end you will receive a summary email; should this confirmation not arrive, please contact us.

2. The Welcome Office will approve the request.

3. You will receive an email with a username and password to log into Teams.

4. Connect to Teams from WEB: https://teams.microsoft.com; log in and set your personal password.

5. Download and install the Microsoft Teams app: https://www.microsoft.com/it-it/microsoft-365/microsoft-teams/download-app .

In order to access to the online lessons, join by using the Teams code or Teams link of the class on the website of your course of attendance.

For assistance, contact: welcome@uniroma2.onmicrosoft.com