La Facoltà di Economia dell'Università degli Studi di Roma "Tor Vergata" è un centro di formazione e di ricerca di eccellenza, riconosciuto a livello nazionale ed internazionale, ed è costituito da due dipartimenti: Economia e Finanza e Management e Diritto.

Prof. Maria Cristina Cataudella

MSc Economics Online Open Day

Join the virtual meeting to ask questions and start to get to know some of the MSc Economics staff and students.

BAE Economia
When

Tuesday 16 June 2020

Where

On Microsoft Teams.

The link to participate will be sent to those registered for the event once the registrations are closed.

Description

Are you looking for a Master Degree in English? Do not miss the MSc Economics Online Open Day!

On June 16, at 5pm (via Microsoft Teams), Professor Alberto Iozzi, Coordinator of the Programme, will present the program to all interested students.

At the end of the presentation, there will be a session dedicated to Alumni Testimonies and Q&A.

You can join the virtual meeting to ask questions and start to get to know some of the MSc Economics staff and students.

Interested students must register by 14 June.

The link to participate will be sent once the registrations are closed (i.e. the day before the event).