La Facoltà di Economia dell'Università degli Studi di Roma "Tor Vergata" è un centro di formazione e di ricerca di eccellenza, riconosciuto a livello nazionale ed internazionale, ed è costituito da due dipartimenti: Economia e Finanza e Management e Diritto.

Prof. Maria Cristina Cataudella

Organization of teaching activities in the first semester of the A.Y. 2020-21

Extract from the minutes of the Faculty Council (17.07.2020)

1. The teaching activities in the first semester of the first year of the Italian-taught bachelor courses (CLEM and CLEF) will be provided in a mixed modality, with a mechanism of students’ alphabetical rostering to ensure safety provisions;

2. All the other teaching activities (including first and second level Masters) will be provided at a distance (online on Microsoft Teams).

Extract from the minutes of the Faculty Council (17.07.2020) (IT)