La Facoltà di Economia dell'Università degli Studi di Roma "Tor Vergata" è un centro di formazione e di ricerca di eccellenza, riconosciuto a livello nazionale ed internazionale, ed è costituito da due dipartimenti: Economia e Finanza e Management e Diritto.

Prof. Maria Cristina Cataudella

ONLINE OPEN DAY MSc. Economics

Join us to find out more on how to shape your future with a Master degree in Economics!

Desk Imprese Economia

Venerdì 15 Maggio 2020

Descrizione

Are you looking for a Master Degree in English? Do not miss the MSc. Economics online Open Day!

On May 15, at 2pm (via Microsoft Teams), Professor Alberto Iozzi, Coordinator of the Programme, will give a presentation to all interested students on:

✓ The programme in brief
✓ New courses
✓ Scholarships and Double Degree opportunities
✓ Placement of Economics graduates

At the end of the presentation, there will be a session dedicated to Alumni Testimonies. They will share with you their experience and useful information.

Click here to participate

Video Presentation