La Facoltà di Economia dell'Università degli Studi di Roma "Tor Vergata" è un centro di formazione e di ricerca di eccellenza, riconosciuto a livello nazionale ed internazionale, ed è costituito da due dipartimenti: Economia e Finanza e Management e Diritto.

Prof. Maria Cristina Cataudella

Life under Coronavirus: lectures, exams and community

Registration opens from 26/05/2020 to 28/07/2020.
Limited spots available (Max: 18)

How is living in Italy? How is studying in Tor Vergata now?

When

Thursday 30 July 2020 h. 16:00-17:30

Where

Microsoft Teams

We will talk about our life under Coronavirus: lectures, exams and community.

University Staff and Students will support you and are ready to answer all your questions!

Notes

The link for the online meeting will be sent via e-mail after the registration closure.