La Facoltà di Economia dell'Università degli Studi di Roma "Tor Vergata" è un centro di formazione e di ricerca di eccellenza, riconosciuto a livello nazionale ed internazionale, ed è costituito da due dipartimenti: Economia e Finanza e Management e Diritto.

Prof. Maria Cristina Cataudella

Non EU students: Embassy and Stay Permit

Registration opens from 06/05/2020 to 27/05/2020.
Limited spots available (Max: 11)
Registrazioni chiuse

First step to do before and upon your arrival.

When

Thursday 28 May 2020 h. 16:00-17:30

Where

Microsoft Teams

Description

We will talk about the pre-enrolment procedure (VISA and DOV) and the first step to do after your arrival in Italy (Fiscal Code, Health Insurance, Stay Permit etc.)

Dr. Silvia Tabuani and Dr. Flavia Imperatori (Bsc in Business Administration & Economics) will discuss about it together with:

- Fuad Hasan Jon (Bsc in Business Administration & Economics);

- Stefan Mladenoski (Bsc in Business Administration & Economics);

- Greta Caso Panza (Bsc in Business Administration & Economics);

- Elena Marfori (Bsc in Business Administration & Economics).

Notes

The link for the online meeting will be sent via e-mail after the registration closure.